Bedrijf bij elkaar houden?
Heb jij dat al voor elkaar?

We zien het allemaal gebeuren, minder omzet, verschuiving in consumentengedrag, leverproblemen. De vraag is dan: Wat doe je ermee?

Ben je voorbereid op een nieuwe economische golf? Op het veranderende gedrag van je klanten of consumenten? Weinig bedrijven hebben een “wat als” scenario in de kast, als je daar niet bij hoort, is het tijd contact met ons op te nemen!

Heb je al nagedacht over?

  • Andere invalshoeken?
  • Verbeterd verdienmodel?
  • Alternatieve leveranciers?

Ik wil rust in de tent is goed in executie.

unieke aanpak vanuit 4 invalshoeken

Jouw bedrijf onder controle!

Wij zijn van de executie en minder van ingewikkelde rapportages.

Wij zijn resultaat gericht door een positief kritische aanpak.

Kortom risicospreiding maakt je weerbaar tegen allerlei verschillende situaties. Denk daarbij aan dingen als:

  • Een veranderende economie
  • Een onverwachte kettingreactie in jouw keten (bijv. leverancier gaat failliet) Wat is de impact?
  • Hoe ga ik van de crisis naar een nieuw realisme?
  • Klantengedrag; waar is wél behoefte aan bij jouw klant?

Dus, hoe doe jij dat?

Een bedrijf bij elkaar houden, doe je door verbinding te leggen met medewerker en klanten. Wij leren hoe je waarom klanten rationeel ja zeggen en emotioneel nee doen. Wij brengen in kaart waarom medewerkers betrokken zijn of niet.  

Een vast gegeven voor een onderneming is verandering. Soms langzaam en vaak heel snel. Hoe anticipeer je hierop met je bedrijf?
Heb jij het juiste verdienmodel en A-Team om deze bewegingen op de nieuwe economie door te voeren?

Heb je het gevoel dat er wel mogelijkheden zijn, maar je kunt er de vinger niet op leggen?

Neem contact met ons op en boek één van onze gratis oriëntatiegesprekken

Om te kijken waar mogelijkheden voor jouw bedrijf liggen gebruiken wij onder andere de Bedrijf Prestatie Index-scan®.

Deze Bedrijf Prestatie Index-scan® is met inbreng van de Universiteit Twente tot stand gekomen. Middels het beantwoorden van de vragen krijgt je een eerste beeld wat de prestatie index is van jouw organisatie.  Op basis hiervan ontvouwen zich al mogelijkheden. Wij kunnen jou concreet vertellen welke bouwstenen nodig zijn.

Voor elk bedrijf in elke branche zijn mogelijkheden.

Mogelijkheden moet je zien en kansen moet je grijpen. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan dat realiseren wij ons ook.

Een goed inzicht en hulp kan daarbij net het zetje zijn een stevige basis te bouwen die wél de concurrentie de baas is, zowel nu als in de toekomst.

Concreet: Bedrijf bij elkaar houden; wat kun je doen?

  • Neem contact op.
  • Wij helpen je mogelijkheden te vinden.
  • Wij helpen inzicht te krijgen.
  • Dus; meld je aan voor het oriënterend gesprek! Je wint altijd wat, je hebt niets te verliezen.

Wij bieden je Rust in de Tent.

Afhankelijk van uw probleem en situatie kan het advies het volgende omvatten:

  • Een Bedrijf Prestatie Index-scan invullen (online)
  • Een beknopte concurrentieanalyse (3 belangrijkste concurrenten) maken (marketing + financieel)
  • 2-3 gesprekken met klanten voeren (telefonisch)
  • 2-3 gesprekken voeren met bijv. leveranciers of andere relevante stakehouders
  • Korte indicatie in beeld brengen van de branche waarin je zit

Neem geen risico en vind met ons een manier jouw bedrijf op een verantwoorde manier bij elkaar te houden!

Wij helpen je verder met jouw bedrijf

Het oriënterende gesprek is vrijblijvend maar bovenal vertrouwelijk!

Je kunt ons ook bellen of Whats-appen op +31 6 54 608 521