Doe hier NU de GRATIS CVI persoonlijkheidstest!
Dé persoonlijkheidstest van dit moment is de Core Values Index ™ (CVI ™) van Taylor Protocols.De 4 kernwaarde-energieën, Banker, Builder, Merchant en Innovator samen bepalen JOUW handelen.
Wil jij weten vanuit welk hoofdtype jij handelt? Doe dan nu de CVI TEST GRATIS online. De persoonlijkheidstest in het Nederlands.
Wil je meer over jezelf te weten komen?
Gun jezelf een positieve boost!
Er zijn 2 mogelijkheden.
Gratis Core Values Indexâ„¢ (CVI)
De verkorte CVI test geeft je al een blik op wat jou drijft. Je krijgt meteen in de mail een link naar het VERKORTE online rapport
De gratis CVI test is ook echt gratisÂ
Gratis Core Values Index™ (CVI) MÉT E-Book uitbreiding
Samen met de gratis CVI Test krijg je een E-book met uitleg en aanvullingen op de CVI test.
Voor € 3,95 (normaal € 15,-) kun je de verkorte CVI met E-book afnemen
Â
Meest gekozen
Verkorte Gratis CVI, Tijdelijk Gratis!
Wat krijg je;
Een VERKORT online rapport in het Nederlands met daarin:
- Inzicht vanuit welke kernwaarde energie jij handelt
- Inzicht waarom kernwaarden belangrijk voor je zijn
- Inzicht waarom en in welke situatie je het meest kwetsbaar bent
- Introductie Core Value leerstijlen
- Introductie conflictstrategie
Bij de verkorte Gratis Core Values index gaan we met het E-boek DIEPER in op de verschillende CVI aspecten.
De verkorte CVI geeft al heel wat over jouw kernwaarden prijs. Wij kunnen ons voorstellen dat de uitkomst ook veel vragen oproept. Het E-boek is een aanvulling op de CVI die veel vragen zal beantwoorden zodat je beter en gerichter gebruik kunt maken van de gratis CVI.
Wat krijg je: Een VERKORT online rapport in het Nederlands zoals boven beschreven:
En een download naar het E-boek dat bij jouw type past met daarin:
- Diepere inzichten en extra uitleg op het verkorte CVI rapport
- Voorbeelden van verschillende situaties en hoe je de CVI daarvoor gebruikt.
- UItleg over de verschillende types en de Core values die daar bij horen
Wat moet ik kiezen?
De CVI is er in veel smaken, wat je kiest is persoonlijk en is afhankelijk van de hoeveelheid inzicht en informatie die je wilt.
Veel gestelde vragen over de gratis CVI test en de varianten
Is de CVI Test in het Nederlands?
Ja, de CVI test kun je in het Nederlands doen. De test is bij ons meteen beschikbaar in het Nederlands en de uitkomst krijg je dan ook in het Nederlands te zien.
Is de CVI test echt gratis?
Ja, de gratis variant van de CVI test is echt gratis en geeft een goed inzicht in jouw kernwaarden. In deze versie zijn een aantal aanvullende modules in de test die meer context en details geven niet beschikbaar.
Welke CVI test versies zijn er?
De CVI test heeft in principe 2 versies. De gratis CVI test, en de betaalde volledige CVI test. Deze zijn online af te nemen.
Voor de aanvullende (maatwerk) producten van Taylor Protocols, zoals de CVI met gesprek en bijvoorbeeld de CVI Teamoptimalisatie is de volledige CVI het uitgangspunt.
Kan iedereen de CVIâ„¢ doen?
De CVIâ„¢ is geschikt voor mensen vanaf de jongvolwassenheid. (16 jaar en ouder) Het maakt niet uit of je de gratis CVI variant of de volledige CVI test afneemt.
Is de CVIâ„¢ alleen voor bedrijven?
De CVI test is voor particulieren en bedrijven in te zetten.
Hoewel de CVIâ„¢ ontstaan is vanuit een belang om bedrijven te helpen, is de test ondertussen zo doorontwikkeld dat het voor meerdere toepassingen geschikt is. Dus zowel voor persoonlijke als zakelijke doeleinden. De CVIâ„¢ kan zelfs als koppeltherapie (het beter begrijpen van elkaar) ingezet worden.
Gun jezelf een positieve boost.
Nog niet overtuigd? Wat zeggen anderen?
De CVIâ„¢ is een trademark van Taylor Protocols
De Core Values Index â„¢ onderscheid 4 hoofdtypes, de Builder, Merchant, Innovator en de Banker. Welke is voor jou herkenbaar?
Builder
De kernwaarde van een bouwer is kracht. Het zijn leiders die in staat zijn om doelen en resultaten te bereiken. Dit kunnen persoonlijke doelen zijn of doelen voor het bedrijf.
Ze handelen en nemen snel beslissingen. Ze zijn krachtig omdat ze hun persoonlijke energie inzetten om een positief verschil te maken en resultaten te bereiken. Ze zijn resultaatgericht. In hun communicatie zijn ze recht door zee en komen ze snel tot de essentie. Ze zoeken naar snelle en eenvoudige benaderingen die hen in staat stellen om op basis van intuïtie beslissingen te nemen en anderen tot actie aan te zetten.
Hun focus ligt om resultaten neer te zetten op de korte termijn. Zij acteren omdat ze geloven dat door te acteren, er gegarandeerd een goed resultaat volgt.
Merchant
De kernwaarde van een merchant is liefde. Liefde is het koesteren van kernwaarden bij jezelf en bij anderen. Deze kernwaarde wordt ondersteund door de katalytische waarde van Waarheid. De waarheid is het vermogen om te zien hoe de dingen zijn.
Merchants zoeken verbinding en naar manieren om contact te maken met andere mensen. Ze verlangen naar openheid en nabijheid met hun collega’s. Ze nemen sociale en emotionele risico’s om goede relaties op te bouwen.
Merchants zijn een onweerstaanbare kracht in het bedrijfsleven. Zonder hen zouden geen zinvolle contacten worden gelegd, konden visies niet worden gerealiseerd en zouden (werknemers)relaties eronder lijden.
Innovator
De kernwaarde van een innovator is wijsheid. Wijsheid is het vermogen om te zien hoe dingen werken en weten wat je eraan kunt doen. Deze kernwaarde wordt ondersteund door de katalytische waarde van Mededogen.
Mededogen is het vermogen om in situaties te blijven en te begrijpen waarom andere mensen reageren zoals ze doen. Innovators zijn probleemoplossers. Ze onderzoeken alle uitkomsten en kiezen het beste als het verstandigste antwoord. Ze maken een snelle en grondige beoordeling, prioritering en herconfiguratie van oplossingen, systemen en processen.
Zonder innovators konden bedrijven niet groeien. Vernieuwers maken ontwerp en ontwerp van producten mogelijk. Ze lossen conflicten op met leveranciers, klanten en werknemers.
Banker
De kernwaarde van een banker is kennis. Kennis is het "hoe" en "waarom" van dingen. Deze kernwaarde wordt ondersteund door de katalytische waarde van Gerechtigheid.
Gerechtigheid is de eerlijke en rechtvaardige manier van doen. Bankers verwerven en behouden kennis; ze bewaren, analyseren en informeren.
Bankers behoeden Merchants, Builders en Innovators voor een onredelijk of onverantwoord risico. Bankers werken hard voor gerechtigheid en daarbij passend gedrag.
Hun strategie is om constant feiten en kennis te vergaren en te analyseren, dus als de juiste tijd daar is, zullen ze het antwoord hebben.